onsdag 6 juli 2011

Varning

Hej det är Albin som skriver. Det har varit små jordbävningar som bara jag har känt i familjen. Dom små jordbävningarna har orsakat en tsunami. Som tur var tsunamin liten så det gick bra. När jordbävningarna kom så började TV:en skaka och jag började dallra men ingen i familjen kände någonting. Andra jordbävningen låg jag i sängen och hade precis vaknat och helt plötsligt så började allting att skaka och ändå kände ingen i familjen någonting så konstigt. Nu ska jag berätta något som hände i min skola igår. Vi har en godisburk i min klass och den tog två killar i min klass och började kastade den över borden till varandra. Ibland kastade dom ner godisburken i en soptunna och sa TOUCHDOWN! Tillslut tog en killarna godisburken och kom aldrig tillbaka den dagen. Han heter Combell. Nästa dag fick han ett samtal med sin mamma och min lärare som heter John Drummond men han kallas Mr D. Hampus har en skoluniform till skolan. Han har svarta shorts, svarta knästrumpor, svarta urholkade lädertegelstenar som ska kallas skor, vit piké tröja, blå sweatshirt och en gul, vit och svart jacka. Hoppas ni mår bra hälsningar Albin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar